woensdag 1 januari 2014

Move More Eat Well (MMEW)


Ik heb "Grip op Koolhydraten" uitgelezen! Een en al herkenning! Het boek heb ik echt in 1 ruk uitgelezen. Ik ben helemaal enthousiast om te beginnen. Het lijkt me moeilijk om geen aardappelen/brood/pasta/rijst meer te eten maar er zijn genoeg voorbeeld dag/week menu's om voorlopig vooruit te kunnen.

Ik ben gek op papier en heb dan ook verschillende hobby's met papier (o.a. Project Life en Filofax). Toen ik deze online cursus tegen kwam werd ik meteen enthousiast! DE perfecte manier om mijn low-carb leven en Project Life samen te voegen. Ik ga nog even goed nadenken over hoe ik het met elkaar ga combineren misschien dat ik een Filofax gebruik in plaats van Project Life.

Ik houd alle vorderingen bij in mijn Filofax (agenda). Zo houd ik mezelf gemotiveerd. Elke dag zet teken ik 8 glazen in m'n agenda bij de huidige dag en als ik dan een glas water gedronken heb kleur ik een glaasje in. In een andere gedeelte van mijn agenda houd ik mijn eet-dagboek en gewicht bij. Zo blijf ik bewust wat ik eet en drink.

Ik ben erg benieuwd hoe de cursus zal lopen, vandaag was de eerste les!

0 reacties:

Een reactie posten

Welkom

Om het jaar goed te beginnen heb ik me voorgenomen om low-carb te gaan leven. Via deze website wil ik mijn goede en slechte ervaringen en momenten delen. Zal het lukken om een low-carb leven vol te houden?