dinsdag 31 december 2013

De eerste stap

Een vriendin van mij heeft me kennis laten maken het low-carb eten. Eindelijk iemand waar ik dingen aan kan vragen en die mij oprecht advies kan geven.

Een wereld waarin ik nog heel veel moet leren gaat open. Om alles beter te begrijpen en om een soort leidraad te hebben heb ik gisteren het boek "Grip op Koolhydraten" online besteld. Je vind zoveel verschillende informatie op internet dat ik geen duidelijk overzicht voor mezelf heb van wat wel/niet mag. Met het boek hoop ik een basis te hebben en iets waarop terug kan vallen als ik het even niet meer weet.

Ik hoop het boek vandaag te ontvangen zodat ik me goed in kan lezen en de voorbereidingen kan gaan treffen. Ik heb voor mezelf vast gesteld dat ik maandag 6 januari ga beginnen met het low-carb leven. Zo heb ik genoeg tijd om alles voor te bereiden. De eerste stap is gezet!

Tot snel weer!

1 opmerking:

  1. Je doet aan Atkins? Als jij je energie niet haalt uit koolhydraten haalt dan haal je het uit eiwitten en vetten. Video over Grip op koolhydraten
    http://www.youtube.com/watch?v=EN1g-eBF9lk

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom

Om het jaar goed te beginnen heb ik me voorgenomen om low-carb te gaan leven. Via deze website wil ik mijn goede en slechte ervaringen en momenten delen. Zal het lukken om een low-carb leven vol te houden?