maandag 6 januari 2014

Weekmenu - week 1

Morgen is het dan zover, de start van GOK voor mij :) De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met een weekmenu samen te stellen en boodschappen te doen. Zo ziet mijn weekmenu eruit voor de eerste week.

Maandag 06-01
Ontbijt: 2 crackers met roomboter en Zeeuws spek
Middag: Salade
Avond: Wokgroente met biefstukreepjes

Dinsdag 07-01
Ontbijt: Kaastaart/quiche
Middag: Roerbakgroentes met biefstukreepjes
Avond: Torilla's met kip

Woensdag 08-01
Ontbijt: 2 crackers met roomkaas
Middag: Bacon, gebakken eieren en beetje salade erbij
Avond: Hamburger met groente

Donderdag 09-01
Ontbijt: Roerei met worstjes
Middag: 2 crackers met file
Avond: Corina's zuurkool

Vrijdag 10-01
Ontbijt: 4 halve eieren met rosbief
Middag: Biefstuk met salade
Avond: Shoarma met groente en salade.

Zaterdag 11-01
Ontbijt: Rolletjes rosbief met mon chou
Middag: kaastaart/quiche
Avond: Kaas/ei salade met 2 crackers

Zondag 12-01
Ontbijt: kaastaart/quiche
Middag: salade
Avond: Duiveltjes kip

Ik sta open voor op/aanmerkingen :) Tussendoortjes heb ik niet opgeschreven omdat ik geen idee heb of ik wel of geen honger tussendoor zal krijgen. Er ligt genoeg komkommer/tomaat enz in de koelkast om de tussendoortjes op te vangen.

Meeste recepten ideeën heb ik uit het eerste boek. Gisteren ben de naar een boekhandel geweest om de 1e en 2e kookboeken te kopen zodat ik meer kan variëren in de komende weken.

Mijn uutje ben ik van plan tijdens het avond eten te doen. De ene keer een broodje (bij de shoarma) of een toetje (eten we meestal geeneens).

Ik ben erg benieuwd hoe het zal gaan!

0 reacties:

Een reactie posten

Welkom

Om het jaar goed te beginnen heb ik me voorgenomen om low-carb te gaan leven. Via deze website wil ik mijn goede en slechte ervaringen en momenten delen. Zal het lukken om een low-carb leven vol te houden?