maandag 13 januari 2014

GOK - Week 1

Mijn eerste week GOK-en is achter de rug. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg moeilijk vond, ik had verwacht dat ik veel honger zou hebben en ongelooflijke trek in chocolade en cola. Maar bijna niet! Ik heb me netjes in kunnen houden.

Dit heb ik de afgelopen week gegeten:

Maandag 06-01
Ontbijt: 2 crackers met roomboter met Philidelphia
Middag: Salade, met stukjes kip, tomaat, mozarella, sla en ceaser dressing uit het boek.
Avond: Wokgroente met biefstukreepjes, ei en paar druppels teriyaki saus.
Tussendoor: plakjes rosbief met komkommer en kaaschips

Dinsdag 07-01
Ontbijt: Geen
Middag: Salade met kip van McDonalds met eigen dressing.
Avond: Cheeseburger met gebakken ui en paprika, tomaat en gebakken ei.

Woensdag 08-01
Ontbijt: plakje kaas, zeeuws spek en komkommer
Middag: halve rookworst van de hema
Avond: Torilla's met kip. Toetje: banaan met kwark en zelfgemaakte muesli. (nu nog met wraps van de supermarkt maar wil KH arme wraps kopen).

Donderdag 09-01
Ontbijt: Niks
Middag: Komkommer met file
Avond: Kip van de vorige avond met wat tomaat en komkommer.

Vrijdag 10-01
Ontbijt: Geen
Middag: Hamburgers van dinsdagavond.
Avond: Broodje shoarma met groente en salade. Toetje: banaan en manderijn met kwark en zelfgemaakte muesli.

Zaterdag 11-01
Ontbijt: Geen
Middag: Erwtensoep
Avond: Zoete aardappel, paprika, wortel en ui uit de oven met een slavink.
Tussendoor: Komkommer met file, mozzarella balletjes en augurk. Toetje: banaan en manderijn met kwark en zelfgemaakte muesli.

Zondag 12-01
Ontbijt: Geen
Middag: Mozzarella balletjes, plakjes ham, augurk en mon chou
Tussendoor: Een Bros! *oeps*
Avond: Duiveltjes kip met rijst. Toetje: banaan en manderijn met kwark en zelfgemaakte muesli.

Zelf gemaakte muesli is heerlijk! Ik hou niet van kant en klare muesli omdat er altijd gedroogde dingen in zitten en daar houd ik niet van. Voor zelf gemaakte muesli gebruik ik alleen een notenmix en een klein beetje stevia (zoetstof)!

Zoals je ziet heb ik ook chocolade en erwtensoep op maar heb verder altijd netjes aan GOK gehouden. Afgelopen week ben ik 2,7kg afgevallen! We gaan door! :)

1 opmerking:

  1. succes met afvallen, focus niet alleen op die kilo's je gezondheid is veel belangrijker..
    http://deplanteneter.nl/2012/11/108070-gewicht-verliezen-ga-nooit-lijnen

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom

Om het jaar goed te beginnen heb ik me voorgenomen om low-carb te gaan leven. Via deze website wil ik mijn goede en slechte ervaringen en momenten delen. Zal het lukken om een low-carb leven vol te houden?